Vem är fullast?jo..Cizzi..som vanligt :P

Ja..så illa är det. Ansvarsfull finns inte i mitt vokabulär..hehe! Nä..nu ska ni inte bli oroliga och tänka att shit..super hon med en liten bebis. Det gör jag INTE! Max fick sova hos mormor och det gillar både han och hon. Det va tjejligan som skulle ha träff hela dagen igår. Först körde vi träning i sporthallen, Bengtsfors. Det va träningsfestival och för min del blev det 2 pass, Body step och Body pump. Asså shiiiiit....va ganska slut efter det. Hem, duscha, packa ner Max till mormor och sen möta tjejerna hemma hos Emma (K). Det blev god mat och drinkar! Käkada baconlindad kyckling med potatisgratäng och sallad...MUMS MUMS MUMS! Lite fina drinkar till och massa spel hela kvällen. Det spelades Ligretto, charadspel (Med vilda gester) och ordspel (Med andra ord..typ). Jag blev ju fullast...as usual tänker ni ;)
Sen skulle alla gå hem och jag och Emma (A) skulle absolut följa med Annica hem och hälsa på Johan..haha! Tänkte att han skulle ligga och sova i sängen när vi kom så man kunde hoppat på han men tyvärr =(
Älsklingen med kompisar spelade bandy men va klara när vi gick dit så vi följde med Emelie hem en stund och satt där och tjöta. Vid 3 tiden gick vi hem genom skogen..jag, daniel och mackan. Det va en ganska kul promenad hem;)

Nu sitter jag och väntar på att Emelie och Anders ska komma så vi kan köpa pizza. Har hyrt 2 filmer oxå och sen är det ju handboll så kvällen är fullspäckad;) Kollade på Emelie som spela match förut men det gick sådär. förlora med 4-3.

Orkar inte med några bilder nu för max är grinig och behöver sova. Får försöka imorrn.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0