Celebrity rehab

Min syster Isabell har fått mig att börja kolla på "Celebrity rehab with Dr Drew". Jag menar...det är ju ett skit program egentligen. Borde väl passa mig då för jag älskar ju alla skit program. Lite kul att se deras utbrott och sen hur det går framåt för de men gud va sorgligt egentligen. Människorna där är helt förstörda tack vare alkohol och knark. Ja..tänk vad skit det finns i världen.

Åh..ett annat program jag kollade på häromdagen. Det var en dokumentär som hade en kul titel så tänkte att det får vi kolla in..."Min bil är min älskarinna"...javisst och titeln va verkligen bokstavlig. De var ihop med sina bilar! de hånglade..lr ja slickade på de och hade sex med de! My god...ja..ledsen men för mig va det helt sjukt. men men..alla får väl ha sin grej. Till deras försvar så är det ju ingen som kommer till skada. Jag menar det finns ju massa sjuka människor med fetischer som är oförsvarbart. Pedofiler till exempel...de borde dö. Kanske känns hårt men jag kan verkligen inte förstå ngt sånt och undrar om man kan bli "botad" från sånt?hmm...

Nä..nu får vi lämna de hemska tankarna. Idag blev det storkok till Max. Potatis och köttfärssås. nu finns det mat ett tag framåt. Åh, va duktig du är säger folk men är egentligen bara för min egen skull....för att det är lättare så så duktig är jag inte. Jag vill inte ställa mig och laga ngt varje dag utan är lättare när det finns att ta i frysen. Gjorde korv stroganoff häromdagen. Sen brukar det bli broccoli och morot. Blir ganska mycket samma men låter honom smaka på det mesta. Köpte några barnmatsburkar oxå med mat som jag inte lagar själv. Bra att han får lite variation tycker jag.

Åh..berättade ju att Daniel köpte ny mobil igår. Sony ericsson Arc...riktigt nice mobil. Iaf så ledde mobilköpet till att daniel skaffa facebook =) javisst...bättre sent än aldrig..haha! Tror det är många som blev förvånade när de fick en vänförfrågan..hahaha! det var ju jag som fixa det mesta men ni ska se att han kommer bli en riktig facebooknörd nu. han kommer sitta med sin mobil och kolla facebook hela tiden =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0