Hemma igen

Nu har vi vart hemma ett par dar och även om det är kul att vara iväg så är det sm man säger: Borta bra men hemma bäst! Har myst med älsklingen hela helgen. Vi har mest bara slappat och inte gjort så mycket. Lite målning på verandan har vi orkat göra iaf. Åh..det ska bli så kul när verandan blir klar. Jag sitter och kollar runt på nätet hela tiden efter lite grejer som jag vill inreda med. Nyckelskåp..krokar till jackorna och sen skulle jag vilja ha skoskåp. Hittar inget tyvärr....inte som det ser ut i mitt huvud men får nog ändra lite.

Max ser misshandlad ut...jag vet det låter hemskt men blir ju mycket smällar nu när han går omkring..lite vingligt! ;) Han har ett blåmärke i pannan som just nu är gult och imorse fick han ett skrapsår och blåmärke på kinden under ögat. Han ramlade in i tv-bänken...stackars liten! Annars har han vart super gosig idag. Kanske beror på att han vart lite förkyld och hostig....min lille goding.

Nä..känner inte att jag har jätte mycket att berätta så slutar nog här. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0