Imorrn blir det roadtrip Nässjö!

javisst..nu har jag lagt Max för kvällen. Tvillingarna ( min kille och hans tvillingbror) är iväg och hämtar pizza. det är ju pizzasöndag, ni vet ;)
Väskan står packad i hallen med matstol och så. En ryggsäck med mat, gröt, välling och sånt ska packas imorrn. Lite leksaker får vi packa ner oxå. Kl åtta..typ...hämtar vi mamma och drar iväg. Hoppas på lite bättre väder än just nu. Fan va det regnar och blåser. Jobbigt att köra i sånt väder så hoppas iaf på uppehåll. Planen ser ut som följer: först styr vi kosan mot Borås. Där ska vi träffa syster och släppa av mamma. Har planerat att det blir lunch där..mcdonken..yeeeiii =) sen åker jag och Max vidare mot Nässjö och familjen Thedeby-Backman. Sen tror jag att vi stannar till torsdag. Åh..det ska bli mysigt att få komma hemifrån och bara mysa=) Är laddad..haha!

Max går lite varje dag. Oftast får man ställa honom och locka så han ska gå men ser att han börjar släppa lite mer själv och ta sig mellan saker så det går framåt.
Åh...verandan går framåt oxå. Ska bli kul att se när man kommer hem vad som hänt. Har jag tur kanske den är klar?! jaja..det som är gjort är ju iaf gjort. Har hittat sittbänken jag ska ha på verandan sen


Visst är den jätte fin!!! Har typ redan planerat hela verandan i mitt huvud och jag tror det kommer bli skit bra!
Nu hör jag att pizzan kommer.
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Samma bänk som vi har i hallen :) väldig fin måste jag säga

2011-07-18 @ 12:29:44
URL: http://johannahannasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0