Jag blev antagen!!!

Ja herre gud...läste precis att jag kommit in på utbildningen jag sökte. det känns super roligt och spännande! Kände mig pirrig och super motiverad när jag svarade ja till utbildningen. Nu jäklar ska det studeras och bli lärare. Nu har jag suttit och skummat igenom lite välkomstbrev, kursplan, .m.m  Nu känner jag att jag blir lite rädd....eller rädd men nervös och funderar på om detta verkligen kommer funka. Hade inte direkt tänkt på att man har praktik. Då blir det ju fulla arbetsdagar som man ska vara borta...4veckor i sträck väl. fast varför skulle det inte funka. Daniel får ta mer ansvar med Max och sen får vi ha in honom på dagis och sen finns ju världens snällaste mamma och svärföräldrar. ja...vi får prova och se hur det går! Ska till Emma imorrn så då får jag prata av mig och hjälp att förstå hur allt funkar. Har redan pratat med pappa om att få en licens av honom för office. Får höra med Frida om hon kanske har några böcker som jag kan ha användning för...bengtsfors bibblan är ju super att fixa böcker åt en så det känns bra! Ska man köpa skrivare?jaa...det får jag nog göra. Kommer mitt internet funka..är det tillräcklig för det jag behöver det till? shit va många frågor. Ska nog försöka att inte tänka för mycket på det...sånt löser sig väl allt eftersom. herre gud...blir ju 4 år sen som jag pluggade senast...hur gjorde man?!hahahahahahahahaha! Tur jag har kompisar som läser eller precis läst ;)

ja..ville bara skriva detta. Det är det enda jag tänker på...just nu iaf =)


Kommentarer
Postat av: Frida

GRATTIS! va roligt! Allt komemr lösa sig när du väl börjar :) Ska kolla upp om jag har några böckr när du får lit. listan. Kram

2011-07-15 @ 08:53:16
URL: http://gumsilums.blogg.se/
Postat av: Annica

Grattis Cizzi! Vad kul! Jag håller med frida, det kommer lösa sig! Tänk inte för mycket!;) Puss

2011-07-15 @ 15:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0