Say yes to the dress

nu sitter jag här igen. Max sover och jag kollar tv. Just nu är det "Say yes to the dress" på TLC. Den kanalen har massa roliga program. Tror det är en kanal som riktar sig mot kvinnor så kanske inte konstigt att jag gillar många program. detta program handlar om bröllopsklänningar =) Det är en fn butik i New York..tror jag..och brudarna får en egen konsult och testar olika jätte fina klänningar! Dit skulle jag vilja åka...är nog nästan gratis lr vad tror ni? haha!
Sara och magen mådde inte så bra idag så inget besök. Ska se om vi kan ses till veckan istället.

Idag vaknade Max vid halv sju och gud va trött jag kände mig. Ville bara sova vidare så jag la mig i soffan och Max fick leka runt på golvet. Han var jätte duktig. Han lekte runt och va super snäll så jag kunde ligga och bara halvsova. Fick ju kolla till han ibland och han kollade till mig med. Ibland kom han fram till mig och sen gick han igen..längs med soffan alltså. Ibland stod han framme vid tv'n och ibland satt han på golvet. Fick ligga och halvsova i nästan 2 h! Det gjorde gott.

max är väldigt gosig nu. Han lägger huvudet mot allt möjligt...soffan...fårpläden..mattan..golvet och oss givetvis. Förut låg jag på fårpläden på golvet och han kom fram och gav mig världens puss....då värker det i hjärtat kan jag tala om. Gud va go han är min son...min son...det känns fortfarande konstigt att han är min! Ska bli så himla kul att se honom växa upp. Det är ofta jag tänker på framtiden...när Max blir större. Om jag är nånstans och ser killar så tänker jag: tänk när max är så stor...hur kommer han vara? vilken stil komemr han ha? det kan vara killar i olika åldrar...6år, 10år,12år, m.m. va några killar som köpte glass på kickis och då tänkte jag på när Max blir så stor och ska göra det med sina kompisar. Ja...gud va mycket roligt man har framför sig! Visst...mycket jobbigt och krävande oxå men det är en del av utmaningen. jag tycker lite synd om de som väljer att inte skaffa barn för de vet verkligen inte vad de går miste om. jag dömer ingen och det är upp till var och en men de vet inte vad de väljer bort. Åh...jag vill verkligen ge Max ett syskon oxå. Jag har alltid velat ha fler barn..har aldrig ens tänkt tanken att jag bara skulle ha ett. Det är oxå helt och hållet upp till var och en och jag dömer inte där heller men JAG vill verkligen ha fler än ett. kan inte hjälpa att jag är lite orolig. Jag är orolig att det ska ha blivit ngt fel efter missfallet och jag inte kan få fler barn. Finns egentligen inget att grunda oron på...den är säkert obefogad men finns ändå där. tror det beror på att jag så himla gärna vill ha ett barn till. Men det ordnar sig nog. Är ju bra om jag blir gravid lite senare så hinner jag plugga ett år innan bebis kommer.

Åh..det kommer ett avsnitt till och sen "I didnt know I was pregnant". Det låter ju spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0