Semester

Japp..man kan säga att jag haft semester från bloggen. Kommer nog bli färre inlägg hela sommaren tror jag. Blir inte att man sitter så mycket vid datorn och det är väl helt normalt ;)

Ja..vad har hänt sen sist då? Va hos Annika Fredin i tisdags på sista mammaligan-träffen för sommaren. Nu har vi tagit sommarlov och sen får vi ta upp det igen till hösten. Vi vill allihopa fortsätta träffas och följas åt. Tycker det är jätte kul! Annika hade oxå jätte fint! Vi har typ samma kök så smaken är ganska lika =) Emil har börjat gå..japp! Visste nästan att han skulle vara först..lr gissade på det iaf. Han har vart tidigast med att krypa och så oxå. 

Vi har hunnit med ett besök på bvc oxå.

Maximilian 10 mån:
9650g
72,8cm

Allt var bra och han följer kurvan finfint =)
Blivit en del fikat på Kickis i veckan..mums! åh...va på besök hos Johanna och Liam oxå. var ute och gick en sväng och tjöta lite. Han är så liten, liam. Nu börjar min bebislängtan vakna till liv ordentligt! Har hört flera som sagt det att när deras barn närmar sig ett år så blir man sugen på en ny och det är nog vad som börjar hända. Ni vet ju att jag alltid velat ha två men nu kommer en annan sorts längtan. satt och kollade på Livet på BB och bara kände att jag ville ha en till bebis. Tänk att jag kände så när jag tittade på kvinnor som har sjukt ont och föder....men till och med det känns som jag kan göra igen =)

Fredagsmys med goda vänner. Vi va några stycken som grillade hos Frida och Stefan. Tyvärr blev det ösregn så fick sitta inne men kan inte säga att det drog ner stämningen...nej då..mycket trevlig kväll! Mat, skratt, tjöt och lite spel.

Lördagen hade vi kalas inplanerat...kusin Jonathan fyllde 15..yes...byxmyndig! Såklart han fick kondomer av mig =) det hör ju till eller hur! hahahaha! Sen kom Daniels kompis Björn på spontanbesök från Karlstad. Det blev ett par cider för mig och spel hemma hos Mackan. var lugnt...jag, daniel, Björn, Skarren och Mackan(som typ sov hela tiden). Vi spelade Wii.....gick inte så bra för mig. Kom super sist i golf men vann en gång i bowling iaf=)

Idag har jag, mamma och max vart i Vänersborg/Trollhättan. Lämnade bilen på verkstad så nu är AC fixad..jippie! men va fan gör jag på vägen hem? kör in i en jävla HINK! javisst...bilen framför svängde ut men jag hann inte...körde över en suer rosa jävla skit hink! jaha..bara att stanna och backa för att få loss hinken. mamma tittar under bilen och det droppar...aaaaa....det ska det väl inte göra??!! fanns en liten fläck som hade droppat innan jag backade så fick lukta på den...lukta ingenting...det borde väl vara bra?! Ingen hemma i huset som låg där...va fan ska vi göra? vågar vi köra? Vart är karlarna när man verkligen behöver de?!!! Men men..en bra kvinna reder sig själv..lr hu ;) Ringde verkstan och frgade vad de trodde. Svårt för han att säga givetvos på telefon men sa att jag skulle hålla koll på motortemp och varningslampor. Vi körde hem och det gick bra. Får åka förbi Dalslands motor imorrn och se om de kan kolla under snabbt så allt är okej. SUCK!
När bilen va på verkstan tog vi hyrbilen och åkte till Överby. Där fick jag shoppat lite. Hittade ett par jätte fina jeansshorts. Har velat haft de ett tag och är super nöjd med mina! köpte en ny bikini...samma som syrran. Nästan exakt som den jag har fast lite annorlunda..haha! en storlek mindre. den andra köpte jag gravid så sitter inte jätte bra nu. Ett par skor blev det oxå...jesus-sandaler...heter de så?
Sandal

Typ såhär ser de ut iaf. Max fick en pyjamas med korta ärmar och ben. Skönt nu när det är så varmt. Vill ju gärna ha något på honom när han sover men blir varmt med långärmat. jaaa...det var nog det jag handlade. Men det räcker ju.

Nä..nu får det räcka för idag. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0