Sol, bad, båttur och fest på Rosell

Ja..det är en hel del vi hunnit med denna veckan. Jag har ju blivit riktigt dålig på att blogga men får skylla på sommaren och att det blir lite semester med bloggen oxå. Jag klagade ju på vissa av mina kompisar men de är ju mycket bättre än mig just nu. Särskilt en tjej Frida ;) Hon bloggar ju hela tiden nu...duktig du e! =)
Jag tänker varje dag att: Ikväll ska jag blogga...men sen när kvällen är här så är jag trött och orkar inte.
Idag blir det ett inlägg iaf!

Håller på att ladda över bilder från kameran till datorn så jag kan bjuda på lite bilder =)

Åh, börjar med denna bilden på en glad kille. Han älskar när det kommer folk på besök. Här är det gammelmorbror Henry och gammelkusin Alva.



Schysst stil på nästa kort eller vad säger ni?! ;)


Måste ju bjuda på de här underbara bilderna på Max i sin urgulliga morgonrock




Kolla denna godingen, vilken underbar min =)


Ser ut som en liten klänning


Sen har Max vart ute på sin första båttur. Det var en solig dag och familjen Höög Flood- Dagström bestämde att vi skulle ta en tur på sjön. Packade ner äggsmörgåsar, vatten och cocacola. Max hade lite kex och fruktpure. det var riktigt mysigt. Vi åkte i sakta mak och bara njöt. Blev ett dopp i det blå för mig och Daniel...va ju nästan 22 grader i vattnet. Här kommer lite bilder


Ja..bilden blev åt fel håll men det får va så

Hjälper pappa köra

Softar bak i båten ;)



Sen va det sovdax


Så var det fikadax. Visst är han fin min älskling (okej, finare när han rakat håret och skägget men men )


Nä..det va ju massa bilder jag hade att lägga upp så får fortsätta imorrn.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Annica

Mysiga bilder Cizzi!:)

2011-08-01 @ 14:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0