Andra inlägget idag

ja herre gud. nu bloggas det ju som en riktig proffsbloggare..hahaha!
Nu sitter jag här med kladdkaka och glass...jag vet..fy mig! Ska ju försöka hålla det till helger men det går ju inte! bara kände att jag behövde detta så värmde 2 bitar av Emmas supergoda kladdkaka och sen lite glass till det.
MUUUUUMMMMSSSSS!!!!!!!!!!!!!!! Vilken underbar första tugga..mmmmmmmmmmmmmmmm!

Efter jag skrivit här sist..när Max vaknat så va han super gnällig och jobbig. Kände att jag inte orkade med han riktigt....lr bara vara hemma. Då fick jag ett sms från Emma som fråga när vi skulle ses denna veckan. NU?!??...va min fråga och japp..det gick bra. max tycker det är roligt så fort det finns barn att titta på och så. Jag kom precis i middagen så jag hade tur och fick mig lite jag med...mums! Tack Emma! Sen skulle Robban klippa gräset men då erbjöd jag mig. Får ju göra skäl för maten..hahaha! Nä..men har aldrig kört åkgräsklippare...det va riktigt kul! hahahaha....jag tror att jag va en naturbegåvning =) Max fick åka med ett varv och verkade ganska likgiltig. Inte ledsen men inte direkt glad heller...tror han tyckte det va kul ändå =) Rasmus däremot älskar att åka med. Han brukar alltid åka med Robban så han fick åka med mig. Vi klippte hela gräsmattan och han bara satt som ett ljus i mitt knä. Gud va jag önskar att vi hade en sån. Är väl tänkt att vi ska ha det sen när vi jämnat till gräsmattan och fått bort stubbarna. Hoppas Robban blir nöjd med mig ;) Under tiden som jag och ramsus klippte så underhöll Emma Max och tog lite kort.

Nä..nu blir det tv och kladdkaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0