Bada bing

kom inte på ngn bra rubrik =P Japp..helgen i Borås har vart toppen. Det har pratats en hel del och även skrattats. Blev picnic i det fria med riktigt god lunch som syster Camilla fixat. Hann faktiskt sitta och tjöta i 3 timmar innan regnet kom. Då blev det en tur på Nellie.coms utlet. Det blev inget fyndat för min del. Va väldigt speciella kläder där. Kvällen bjöd sen på grillat och mera tjöt tills kl slog midnatt och vi inte orkade mer. Så är det när man är mamma....helt slut vid midnatt..haha! Då fick jag sova i Jennifers säng..min systerdotter 4år...och hon hade valt prinsess-sängkläder till mig...snällt va ?! =)
Bilder blev inte tagna med kameran utan iPhonen så de ligger på facebook.

Idag innan vi åkte hem blev det naglar. Shit va konstigt det känns. Vi tog de inte så långa men ändå skumt. Vänjer sig nog snart. har redan dragit i de ordentligt utan att de gått sönder så det ska nog gå bra =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0