Borås here I come!

Imorrn bär det av till Borås och systrarna! det ska bli roligt som tusan. Alltid skönt med lite tid utan Max...att få umgås med vuxna. Tror ni som har barn fattar precis vad jag menar. Vi har picnic inplanerat men beror nog på vädret. var prat på minigolf oxå. Som sagt...man får ju planera lite utefter vädret så vi får se imorrn. Sen blir det grillning hos Tina (Christina) och sen spel hela kvällen...tror jag..och massa tjöt och skratt=) va på systemet och inhandlade lite cider....så skratt lär det bli;) Kul nyhet är att Isabell följer med mig tebax på söndag så jag får sällskap. Hon har inget jobb nu och de skulle ändå hit på midsommar. Tobbe kommer efter på midsommar. Isabell har vart och gjort naglar hos en som precis lärt sig och det blev super bra..till en bra peng..så jag ska oxå passa på att göra det på söndag innan vi åker hem. har aldrig gjort ngt sådant så ska bli kul! Lite kul att ha på midsommar. egentligen skulle man väl inte lägga pengar på sånt men skattepengarna får ju gå till lite roligt oxå..lr vad säger ni?

Nu sitter vi och väntar på pommes som är i ugnen och kyckling i stekpannan. Till det blir det en super god bearnaisesås som ska ätas kall. MUMS! Sen ska Daniel jobba och då går jag nog och lägger mig..nog=P

åh...har ju vart hos Erika idag. Nu känner jag mig som mig själv igen. Har inte kunnat fixa till håret snyggt på ett par veckor för det varit för långt. Lika glad varje gång jag lämnar Erika. Ljust som tusan är det oxå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0