gotländska och mumintrollen

Sitter och tittar på SOS Gute och jag tycker gotländska är mysigt. Jag skulle gärna ligga bredvid en gotlänning och mysa. Finlandsvenska däremot...nej tack! Ledsen om nån tar illa upp nu men tycker det är det osexigaste som finns. Tänk er att ha sex med nån som pratar finlandssvenska....det är ju som att pippa med mumintrollen...hahaha! va jag elak nu...jaja...snälla flickor kommer till himlen...stygga kommer hur långt som helst! Det är mitt motto ;)

Idag va mammaligan hos Maggan och hon bor jätte fint. Det är fin utsikt och mysigt hus. Tycker de har bra smak så ett hus i min smak helst klart. Ungarna busade runt på golvet och vi fikade. Tycker det är skit kul att vi följs åt. Man har nån att bolla grejer med och sen att ungarna får växa upp tillsammans. jag vet att det är nu första året men man kanske kan hålla i det senare oxå..fast inte så ofta.

Åh..max har satt sig upp själv. Stolt man blir...han oxå. han va super glad! jag klappade händerna åt honom och sa vad duktig han va och man såg hur stolt han va. Log med hela ansiktet och klappade händer han med. Vänster framtand uppe har spruckit igenom och den andra kommer nog oxå snart. Annars ålar han sig runt. Börjar klättra lite på saker och dra sig upp lite.

I dagarna kommer väl skattepengarna =) tror vi får ta en del av de och köpa en ny dator. Den jag har nu är nog 6 år till sommaren så den är super seeeeg! Jag skojar inte men kan leva med det. Använder inte datorn så överdrivet mycket men måste ha en. Nu är det så att laddkabeln har gått sönder. har tejpat den just nu men det håller ju inte överdrivet länge. Känns helt onödigt att lägga 600 på en ny kabel när datorn är så kass som den är. Därför ska vi passa på när vi ändå får pengar man inte direkt räknat med.

Idag ska jag verkligen försöka lägga mig tidigt. har lite grejer jag måste försöka fixa nu men sen blir det sova.  Dax att sluta skriva =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för de fina orden!! Tycker absolut vi ska fortsätta träffas sen oxå!:) ses på tisdag!

2011-06-08 @ 20:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0