Kan man bli slöare

Asså denna dagen. Vet inte riktigt vad jag ska säga. Har haft absolut noll lust att göra nånting. Ja..mindre än noll till och med. Jag kan inte förklara det men fanns inte lust till ngt. Jag och Daniel har bara vart inne och slötittat på tv och lekt med Max. Lillkillen har vart snorig så bestämde imorse att vi skulle va inne hela dan så han blir bättre. Vet inte hur jag ska göra imorrn med mammaligan. Vill ju gärna åka men beror ju på hur natten varit och hur Max är imorrn. Han har sovit bra inatt och ingen feber så borde väl inte va nån fara men vill ju inte att nån av de andra ska bli smittade.
Fan..borde ha gjort ngt idag. Behöver tvätta...städa kan man alltid göra =P Gud, vilken fin kväll det blev! Nu kommer helt plötsligt lusten tebax. Håller på att laga mat iaf...kycklinggryta...MUMS! Riktigt hungrig nu.
Hade massor som jag tänkt på under dan som jag skulle skriva här men nu kommer jag inte på ett enda dugg. Nu sa jag och "gubben" se på ett inspelat avsnitt av Criminal minds;suspect behavior. Sen går Daniel till jobbet och jag går nog och sussar sött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0