mammaligan

Nu sitter jag i soffan och kollar Hem till gården. Följer det programmet sen jag blev mammaledig =) Max sover i sin vagn...är trött nu när han kompisar varit här och busat. Mammaligan med bebisar va här. Även camillas äldste..Albin..och han va jätte duktig. Nästa vecka blir det träff hos Evelina. Himla kul att se hur alla har det!

Imorrn kväll blir det träff med Tjejligan hemma hos Emma K. God mat och massa tjöt! Daniel jobbar eftermiddag så mamma får sitta barnvakt här hemma. Åh..igår va jag och Emma A med blommor till vår Annica som har varit så duktig och tagit examen.

Grattis Annica till sjukgymnastexamen!

Känner mig helt seg i huvet...vet inte alls vad jag ska skriva men ville slänga in ett inlägg. På lördag styr jag kosan till Borås. Daniel har natthelg så Max ska vara hos mormor. I Borås är det syskonträff som väntar. Jag har ju min lillasyster Isabell som bor i Borås men sen har jag oxå två halvsystrar. Vi har samma pappa. De är lite äldre än oss men nu när alla har blivit "vuxna" så är det jätte roligt att umgås. Ska försöka få ihop en syskonträff varje år...där bara vi systrar träffas. Får se vad det blir men kanske minigolf...nån picnic och sen hem till Christina och grilla och spela spel. Ska bli riktigt kul att komma iväg. Sover över till söndag och sen hem till Max igen =) Synd att inte Daniel va ledig så han fick ta hand om Max lite. Det skulle han behöva =P Tror Båda skulle tycka de va kul med lite far-son-tid. Får bli en annan gång. Har en hel helg innestående. Jag åkte iväg med Max till Borås en helg när han va liten. Då fick daniel va hemma och bara göra som han ville. han hade lite fest tror jag....
Vet inte vad jag ska hitta på men ngt kan jag nog komma på ;)


Kommentarer
Postat av: Annica

Tack så mycket sötnos!

2011-06-14 @ 20:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0