men Cecilia

Igår träffade vi mammor och bebisar...försöker träffas varje tisdag. Tycker det är jätte kul att följa alla och låta de leka med varann lite. Nu är de kanske lite små för att leka med varann men det kommer. Jag hade bakat kladdkakemuffins denna gången och de gick hem...men vem gillar inte kladdkaka lixom ;) Efter träffen med mammaligan...ja..det blir vårt nya namn...gilla på den! =D Iaf...kom hem och gav Max lunch..kände att jag oxå va lite hungrig men orka göra ngt att äta. Vet ni vad jag gjorde....ni kan ju gissa...det blev kladdkakemuffins till lunch! ja..fyyy på mig! Jag borde inte få klaga på min kropp när jag behandlar den som jag gör...nä..men försöker faktiskt skärpa mig. Ibland trillar man dit...är faktiskt den tiden i månaden. Ni vet..den tiden som alla tjejer har...förutom gravida och de som genomgått klimakteriet=P Jag blir iaf sjukt sugen på onyttigt den veckan i månaden.

Åh..idag har vi vart på ett litet besök hos lille Liam som såg dagens ljus i fredags....sååå liten! Jag har skrivit det innan men jag har nog svårt att fatta..har max varit så liten!???!! Konstigt det va att hålla en sån liten igen. Jag saknar inte bebistiden så himla mycket för Max va ganska krävande de första 4 månaderna men längtar ändå efter att få ge Max ett syskon.

Syster yster ska komma hit...hon sitter i bilen på väg just i denna stund. Hon och Nemo kommer först och sen får Tobbe komma på fredag för han fick inte semester på fredagen. Ska bli kul att hon ska vara här så länge. Det är ju röd dag på måndag så de stannar ju tills dess. Träffar inte Isabell så ofta som jag skulle vilja så kul att få rå om henne lite nu. Ska mysa massor med magen nu. SKA se till att känna nån spark!

nu kom jag på en sak till jag skulle ta upp. jag kanske inte bloggar så ofta som jag vill men det finns ju vissa av mina vänner som är riktigt dåliga på att uppdatera sina bloggar nu!! jag tror att ni vet vilka ni är Emma och Frida =P  ja..Emma du har ju faktiskt kommit igång lite igen men Frida!!! Du har ju inte bloggat sen påsk! Skärpning nu gumman! =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Oooooops :)

2011-06-01 @ 21:59:30
Postat av: Frida

Här sitter jag uppe halva natten för din skull! :)

2011-06-03 @ 00:24:35
URL: http://gumsilums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0