Midsommar till ända

Nu sitter jag här i soffan med en sovande pojkvän bredvid mig och en sovande son i vagnen. Vi är alla trötta efter helgens bravader ;) Max sov hos farmor och farfar inatt och det hade gått jätte bra. Var lite orolig för natten innan va vi vakna ett par timmar mitt i natten för han va ganska snorig men...som sagt..det hade gått bra.

Ja..igår va partydagen för mig. Fullast vinner va mottot men är ingen ide att tävla mot mina drickespolare. Tvillingarna Dagström är inte de som spottar i glaset..haha! Tror Mackan får ta hem pokalen. Blev utslängd från två ställen då han satt och sov så...japp...grattis Mackan...lr NOT ;)
Emelie, Anders och Jansson va redan nere på kusten för Anders mamma har stuga där. De åkte redan på midsommarafton och partade då med. Det blev alltså jag, daniel, isabell, tobbe och Mackan som åkte partybilen härifrån =) Första stoppet blev redan i Norebyn...visst heter det så? Mellan Steneby och Ed? Iaf...där såg de Bengan som man tvunget skulle stanna och hälsa på så det gjorde vi. tio minuter senare va vi på väg igen. Musiken på högsta volym och jag sjungandes för fulla muggar anlände vi till Grebbestad. Givetvis hade vi haft en kisspaus oxå ;) Åkte och hälsade på Herman, linnea, henry, alva, m.m Sen begav vi oss till Emelie och de. Där satt vi i solen och drack lite och bara myste. Efter det begav vi oss till bryggan för räkfrossa!!! Senare anslöt även Erika. Hon hade åkt ner med Tage, Markus Mäki och Flügge men som va på nån annan restaurang. Åh..sen träffa jag en gammal polare...visst! helt plötsligt dyker Linda A upp och hennes kille. De skulle bara in och ta en öl men de blev allt kvar ett tag. Tror fan..helt ärligt..att vi inte pratat på 9 år. Vi va super tighta i nian och umgicks varje dag efter skolan...och i skolan med. Sen tappade man kontakten och hon bor ju i Norge nu så. Riktigt kul att träffas igen iaf! Trubaduren drog igång och då kom festen igång på riktigt! ja...jädrar va vi röjde. Kan lova att mest ljud kom från vårt bord. Även när trubaduren hade paus och de bara spela nån skiva så sjöng vi och underhöll de andra gästerna...ja jädrar! Sen blev det en sväng in till Röde Orm och röja där oxå. Lite nattamat och sen hem där i bak i bilen stensomnade! hade mackans huvud på ena axeln och daniel på andra medan jag själv hängde framåt med huvudet. Fy tusan va ont ja hade i nacken när jag vaknade men men...då var det inget att göra=P Kul kul kul.....5 räkor får den kvällen...av 5 möjliga =) Det är kul att få komma ut ibland och bara få ha roligt! Visst..idag är man ju lite sleten men det går ändå bra. Gjorde oss varsin hamburgare förut och sen blir det väl pizza....är ju söndag ;)  Helgen har vart bra med andra ord!

Nu snarkas det bredvid mig...hahahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0