Pissväder idag igen =(

Ja..sitter just nu i soffan och regnet bara öser ner ute. Nu är jag trött på detta. Tycker det kan vara skönt nån dag så men nu räcker det. Är det inte konstigt att jag sitter och bloggar nu så säg...jovisst.
Denna lördagen har vi vart sega. Gick inte upp ur sängen förrän halv elva! Inte med det sagt att vi fick sova tills dess....oooohh neej! Inte en chans ;) Max vakna vid sju men ligger oftast och pratar och leker i sin säng nån halvtimme. När han började tröttna på det bytte vi blöja och la oss i vår säg och myste. han fick lite välling och sen underhöll jag honom tills kl nio och då va det dags för hans första sovstund. Fick buffa i rumpan ett tag men sen somna han allt mellan oss. Mysigt värre och då kunde vi få sova en halvtimme till. Sen när han vakna igen så fick han vara på golvet en stund och vi drog oss i sängen en stund till. samtidigt lyssnade vi givetvis på P4..det är ju standard på lördagar numera. ring så spelar vi, junior och sen melodikrysset =) Vuxenpoäng på det javisst! iaf..anledningen att jag sitter och bloggar nu är att Daniel gick ut och gick med Max. Han tog med sig farbror Andreas. Tyvärr börja det regna men tror de gick till farmor och farfar för hemma är de inte. Jag har hunnit städa massor och nu blogga. Hur skönt är det inte när man har städat. Allt undanplockat och skönt att få dammsugit. Vagnen och Tjoffsan drar in en del skit. Även toalett och handfat är nu rena.

Jag älskar min nya dator! den är så snabb...oh my god! detta är man inte van vid! Ångrar inte en sekund att vi la pengar på en ny dator. Det behövdes. Man kan ju inte vara utan dator! ;) Nu känner jag att det säkert kommer bli fler inlägg för man drar sig inte för att starta denna....det går ju så fort. Ska bjuda på lite gamla bilder framöver nu när jag ändå har de på datorn.

det får nog va allt för denna gången.
Puss på er




Kolla isabells megalånga tunga...hahaha



de här bilderna va från Daniel och markus 25-års fest. (2007-09-01)
Får bjuda på lite fler bilder därifrån sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0