Skadat gods

Jajamensan det är jag det. Mina fina naglar höll i 4 dagar =/ Just nu saknar jag en nagel på höger pekfinger...typiskt! Hade en förhoppning om att det skulle hålla övr helgen men icke. Hon varna mig faktiskt att det kunde bli så för de naglarna va super korta. Inte mycket att göra. Får försöka gömma det fingret lite så ingen
ser ;)

Glad Midsommar på er!!!

Vädret är ju tyvärr skit tråkigt men vi hoppas på uppehåll och att det spricker upp. Inte för att vi ska vara ute men tänkte grilla senare ikväll. Sen är det ju trevligare för alla som dansar kring midsommarstång att det är uppehåll. När Max blir lite större så ska vi allt åka på sånt vi med. Gjorde det själv som barn och har positiva minnen av det som man vill ge vidare. Beror ju ganska mycket på vädret bara. Va kul det är om vädret bara är okej. dansa runt stången med alla barnen och hoppa runt till små grodorna. Åh..inte att glömma den roliga Prästens lilla kråka=D

Imorrn drar vi till kusten, Grebbestad och käkar räkfrossa. Det är ngt som har blivit tradition. Började som en spontangrej första året jag och Daniel va ihop. Tror det var Emelie som kom på iden och vi blev ett litet gäng som åkte, typ 2 bilar...eller va vi 3 bilar första året...hmm...minnet ni vet ;)
Efter det har det vart bestämt att vi ska göra det. Brukar åka på eftermiddan och försöka få plats på restaurang Macri som har en skit bra trubadur, Mange! Då blir det drag ska ni veta. Jag älskar ju att sjunga så passar mig alldeles utmärkt! I år följer syster Isabell och Tobbe med. Isabell har vart med innan fast då med sitt ex Henke. Annars blir det väl jag, Daniel, Emelie, Anders och Mackan, som vanligt. Jansson brukar oxå va självskriven. Sen får vi väl se om det blir ngn mer. Isabell är självskriven chaufför då hon är på tjocken ;) Det va ju jag förra året. Till bil nr 2 får vi se imorrn hur det blir...men löser sig nog.

Max traskar runt en hel del med sin gåvagn och är det inte med den så är det hållandes någons hand. Han vill verkligen gå gå gå! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0