syndig ända in i själen

ja..det är jag det! Ni som känner mig vet att det stämmer...och det vet min pojkvän oxå..hahaha!

Idag har vi vart på besök hos Emma och Rasmus. Lika roligt varje gång. Det blir roligare med barnen för nu är de mer medvetna om varandra. Max kan hänga med lite mer...och ännu roligare kommer det bli när även Max går och springer. Jag och Emma käkade lunch men sen va vi lite sugna på ngt annat...båda satt och tänkte på kladdkaka:) Ja..sagt och gjort..vi bestämde att vi skulle synda. Vi är inte bra för varann jag och Emma. Vi drar ner varann i sockerträsket ;) men som Emma sa: Vi ska inte förneka de vi är! hahahaha...ja det stämmer verkligen. Jag och Emma är de som är onyttiga i vår kompiskrets. Annica och sofia är super nyttiga. Emma(K) och Frida ligger väl lite efter de...och sen kommer jag och Emma. Vi är de som käkar massa onyttigt som pizza, godis, kakor och sånt =) När vi bakade insåg vi att vi inte hade nån kakao..hallå...det blir inte kladdkaka om man inte har kakao så jag fick hoppa in i bilen och hämta det hemma. Då är man bra sugen =)

Nu blir det kycklinggryta...hungrig som en varg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0