Total blackout

Sitter och kollar på det programmet just nu och det är rätt roligt alltså. Förstår att det måste vara sjukt äckligt! man inbillar sig det värsta och blir rädd.

Helgen har vart riktigt trevlig och rolig! Syster yster med mage och pojkvän har varit här. Fredagen va det en sväng på bengtsfors, fika på Kickis och kolla på "invigningen" av centrum. Kan inte påstå att det va så mycket till invigning men härligt väder så mycket folk att titta på ;) Sen grillning och fotboll. Fotbollen va väl ingen höjdare men sen blev det lite fest hos Mackan. Tog ett par grogg och dansade :) Lördagen blev bowling i Åmål och ja...det är alltid kul! Vi va ett gäng så roligt roligt! Igår gick vi tipspromenad...10/12 blev det för min del. Fika hos mormor och sen pizza och film på kvällen. Idag har mamma bjudit på middag och vi har sagt hej då till syster och Tobbe. Känns ändå inte så tråkigt för jag ska träffa alla systrar i Borås om 2 veckor och sen kommer Isabell och Tobbe hit igen till midsommar =)

Hmm....nu ska jag mysa med älsklingen en sväng. Jädra åska!!!ska det hålla på hela dagen. Det måste gå runt runt. Vill inte stänga av tv'n igen!

Imorrn ska vi träffa mammaligan igen..denna gången hemma hos Maggan. Veckan efter det blir det hos mig. Kul att se hur folk har det hemma.

Nä..nu vill jag pussa på min kille =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0