16 and pregnant

ja..det är vad jag kollar på just nu. Sitter proppmätt i soffan och njuter av att kolla på "mina" program i lugn och ro. Daniel jobbar eftermiddag så är hemma vid 22. Han klagar alltid på att jag bara kollar på skitprogram....men jag älskar ju de!!!! Som sagt...just nu är det 16 and pregnant. Herre Gud för att vara 16 och gravid. Jag är inte avis på deras situation. det märks verkligen vad omogna de är och visst tjejerna mognar ju en hel del...men killarna. Allvarligt....de flesta är inget att hänga i granen direkt. De växer inte upp! Nu ska jag inte dra alla över en kam men tror det är för tidigt att skaffa barn. Åh..nu ska hon föda här. Sen ikväll är dte ju "En unge i minuten". Jag grät förra gången och kommer säkert göra det igen. Jag va blödig innan jag fick barn men nu är det nog värre. Jag grät inte när Max kom men nu när jag kollar förlossningar på tv så går det inte att hålla igen =)

Nä..nu tappar jag fokus på vad jag ska skriva så slutar för idag. Åh..Max smakade morot för första gången idag. Det va lite konstigt men mycket godare än palsternacka...och det förstår jag. palsternacka är inte gott..haha!
I lördags vände han sig 2 ggr hemma hos gammelmormor. jag fick ju inte se..såklart..för jag va inne och handla åt mamma. Typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0