Änglar och demoner

Åh...nu är det snart en vecka sen jag blogga senast så nu är det mycket som ska avhandlas.
Veckan började helt okej..halva måndagen iaf :P Började känna mig lite krasslig på eftermiddagen...ja..jag bloggade ju faktiskt i måndags..hmm...ja minnet är ju förstört efter förlossningen :P Iaf...tänkte att jag lägger mig tidigt så sover jag nog bort skiten men uj va fel jag hade. hela natten va jag illamående. Daniel jobbade natt och behövde ju sova när han kom hem vilket betydde att jag va tvungen att ta hand om bubben.....oh nej...det orkar jag inte. Då är det tur att det finns änglar runt mig som ställer upp...ringde och väckte mamma (max mormor) vid halv åtta och hon tog på sig och promenerade hit. Hon fick ha Max hela dagen...och ja..min födelsedag spenderades med magsjuka...MAGSJUKA!!!! spydde en gång på dan och fick sen andra vägen..ja behöver inte gå in närmare på det..alla fattar. Gick bara runt i magen och huvudet och orkade inte äta ngt. Max fick helt enkelt sova över hos mormor. Den natten som följde va värst med spyor....hatar att spy! Ringde mamma på morgonen för att höra hur det hade gått och då mådde hon oxå dåligt. Daniel fick åka och hämta max och sen tog farmor och farfar över...ännu fler änglar i mitt liv!

Nu hade jag iaf spytt klart och började återhämta mig. När Daniel sovit fick han ta hand om Max resten av dan och sen igår. gammelmormor Leena fick besök och sen fick Daniel ta besöket hos BVC. det är bra att han får känna på hur det är. Han klarar det ju om han måste ;)

Maximilian 6mån2dagar
8030g
67,5cm

javisst...Max har blivit en tjockis...hahahah! Han är riktigt rund och go nu =)

Idag har jag vart ute med Max på promenad iaf men får gå saaaaaktaaaa. det vill inte riktigt släppa taget om huvudet...lite yr och så.

Och nu snöar det igen..suck!
Nä..nu orkar jag inte skriva mer och jag ber om ursäkt för detta tråkiga inlägg....faan...blev ju skit tråkigt...men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0