Cecilia + Daniel = 4år idag! <3

Det är alltså 4 år sedan jag och Daniel blev ihop och 3 år sedan vi förlovade oss. Herre gud va tiden går samtidigt som jag kan känna att vi hunnit med super mycket på den tiden. Först hade vi distansförhållande då jag bodde i Göteborg. Jag flyttade till Örebro hösten-07 men trivdes inte i plugget och sakna ju älsklingen hela tiden...stod inte ut! Gjorde klart terminen...flyttade ihop med Daniel precis innan jul -07. Förlovade oss som sagt på vår årsdag. Det var jag som "friade" och han hade inte en aning....hade nog inte blivit av annars ;)
Köpte huset 10/10-08 och flyttade från lägenheten precis innan jul -08. Bodde nästan precis ett år. Då flyttade vi till daniels föräldrar. Skulle bo där ett tag medans vi grejade huset. Blev ju mycket billigare och det gick faktiskt riktigt bra. Sen blev det ju kanske lite längre än vi trott (5månader). hade kanske trott högst 3 men men. De är super snälla och trevliga mina svärföräldrar! de gör så mycket för oss så kommer aldrig kunna återgälda det...Älskar dem! Sen i mellandagarna jul -09 plussade jag och vi skulle ha barn! 2010-09-08 kom Maximilian till världen...vår ängel! Ja...visst har vi hunnit med massor på 4 år!
Blev inget speciellt planerat idag...mys ikväll med god mat och gos i soffan ska jag se till att det blir iaf. Nästa år ska jag planera bättre och hitta på ngt...lr man kan ju hoppas att Daniel hittar på ngt...okej jag vet...önsketänkande på hög nivå!hahahaha! han är inte så bra på sånt min man men jag älskar han mest av allt ändå...han och Max!


Kommentarer
Postat av: lina

Grattis va roligt :)

2011-03-23 @ 07:50:43
URL: http://linadahlberg.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0