Emma A, Jag ber om ursäkt!

Ni förstår...ända sen Emma blev med barn har jag mobbat henne för att hon va så virrig. Man kan bli det när man är gravid och det blev Emma ;) Sen när jag hade fött barn märkte jag att det blev jag med. Tydligen är det ngt som händer med oss kvinnor när vi fött barn och helt plötsligt har vi ett försämrat minne och vi blir allmänt virriga. Det har varit lite virrigt ända sen födseln men nu har det fan brutit ut ordentligt! Denna veckan har jag varit mitt absolut virrigaste jag. Köpte två nya nappar till Max och i skulle koka de innan användning så jag slängde i de andra oxå. Det va ju bara det att jag glömde bort de totalt så de kokade torrt och smälte lite på varje napp! Bra jobbat lixom! Suck! En napp va allt jag hade kvar...tur att jag hade en iaf. Nu har jag köpt 4 nya och kokat...under uppsyn hela tiden!!! Vidare....igår va vi på babysim...vilket va katastrof för vi fick gå upp efter typ 5 minuter...om det ens va det. Max gillar inte att bada längre. Började typ gråta direkt och fick till nåt riktigt stortjut. Undrar varför?! kanske att han är mer medveten om allt nu och har blivit rädd? jaja...tebax till virriga cizzi. mamma va med och hjälpte mig och då blir det ju inte samma rutin som man brukar göra. Slutade med att jag glömde max badbyxor. Mamma frågade mig i bilen..typ hemma...fick du med Max badbyxor..hmm..nää! Väl hemma när jag packar upp...ja..då har jag glömt min borste oxå! Suck alltså! Så Emma...detta är min officiella ursäkt till dig! =)

Tänk att jag sitter och bloggar kl 08.00 på morgonen. Men en annan har ju vart vaken i ett par timmar drygt. Jag är super glad att Max sover hela natten verkligen men....alltid dessa men...han kunde väl iaf sova till kl 7 ;) Man glömmer fort...tänk när jag ammade och fick sova max 3 timmar i sträck...nu klagar jag på att gå upp kl 6...och då har ju max ändå sovit från 19.30 typ.
dax för max att sova lite igen..hörs senare kanske.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha! Skrattar bäst som skrattar sist ;) ursäkten är godkänd :)

2011-03-16 @ 09:13:01
URL: http://Arrogantdogs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0