Hey soulsister...la la la

sitter i soffan och lyssnar på VH1 som just nu spelar Hey Soulsister med Train. Riktigt trallvänlig låt det där. Sitter iaf och kollar på Max som ligger på golvet och busar. Nu vänder han sig lite hela tiden...duktig min gosse=) han är sjukt rörlig för att inte direkt rulla eller krypa. man lägger han mitt på täcket och sen ett tu tre så är han utanför täcket...hahaha! Ja..det är så det ska vara. Han "tränar"ordentligt...inte still en sekund..ben som sparkar...armar överallt och vänder sig då och då. Tränar ju även rösten..haha! Det är mamammamamama....mapa..iiiihhhh...och så. Ibland låter han som en häst..haha!
Tittade på En unge i minuten som jag spelade in igår och ja here gud...gråter som sagt varje gång ungen kommer ut. Lite läskigt med ungen som slutade andas men gick ju bra. Max kom ut med navelsträngen runt halsen så de fick gå iväg med honom och ge han syrgas. Kan inte säga att jag va rädd eller så. Va nog bara så glad att han va ute så va i min egen bubbla. Sen kom ju Daniel in med honom till mig. Shit....va fort tiden går. Nu ligger han här på golvet och har blivit så stor! Ja..lillfisen =)

Längtar efter min nya telefon nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0