Ja jävlar..beställde precis en iPhone!

Nu har jag blivit medlem i klubb iPhone. har ju funderat lite men ändå haft mina funderingar...sen skaffade ju typ alla vänner en sån och de verkar sjukt nöjda. Det verkar inte som de tycker den är för stor eller klumpig vilket va en av mina funderingar. Pratade lite med Emma (A) när vi va ute på promenad i förmiddags att jag nog skulle vilja ha en och hon va ju positiv. tanken grodde så jag kollade abonnemang när jag kom hem och nu har jag beställt. Kände att dte va lika bra att göra slag i saken! Kollade mina gamla räkningar och tror faktiskt inte det kommer bli så mycket dyrare trots att jag betalar för mobilen. tele2 har ett riktigt bra abb..SMART. man ringer för 0kr/min till alla...fria sms..fri surf. Det kostar..med mobilen..299kr/mån första halvåret och sen 368kr. Det är ung där mina räkningar brukar ligga. Min gamla mobil har jag haft sen juli 2007 så inne på fjärde året lixom. japp..så är det...nu väntar vi med spänning på att den ska komma! det stod att de had den i lager så 1-3 dagar...innan helgen kanske...Jippie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0