Magsjukan hittade hit igen!

visst vet ni. Hade ju magsjuka för bara två veckor sen...fan brukar inte få magsjuka och nu har den slagit till med två veckors mellanrum. Daniel va på möte på jobbet igår och kom hem och mådde illa...jaja...kunde ju va maten oxå. Jag fick lämna Max hos mamma då jag skulle på HLR för barn. Kursen va jätte bra och nu vet jag precis hur jag ska göra om olyckan är framme (sen hur man reagerar i den situationen vet man ju aldrig). Hämtar Max hos mamma...kommer hem och lägger Max och sen mig själv. Daniel hade spytt ett par gånger...jag vaknar vid ett-tiden och spyr jag med...och andra änden :P
Tänkte att nu orkar jag inte ta hand om Max imorrn så ringer mamma redan nu så hon kan ta honom imorrn. När hon svarar så får jag veta att hon spytt hela kvällen! Mormor hade ringt henne strax innan mig och hon va likadan..lr hon fick det värst. kom ur båda ändarna hela natten typ...stackars mormor! Vi fick det ganska lindrigt här iaf...spydde igen till morgonen men sen har det vart bra...fortfarande ur andra änden men det är tusen gånger bättre än att spy! Daniel blev bra idag. Hoppas inte jag smittat ngn på kursen....Magdalena...
Max fick va hos farmor och farfar på förmiddan för sen skulle de jobba...men som tur va va ju Daniel bra då. Inte nog med att det är skit att ha magsjuka....skulle ju ha kalas denna helgen!!! det som inte blev sist..just för att jag fick magsjuka! isabell och tobbe skulle ju komma och allt men nu får vi skjuta på det en vecka. kanske inte är meningen att jag ska ha kalas :P Nä..vi hoppas det går bättre nästa helg!

Det va nog tyvärr allt jag hade att berätta...nu blir det lugnt i helgen...får ju undvika människor tills jag inte smittar mer. Som tur är verkar Max ha klarat sig denna gången oxå =)

Kommentarer
Postat av: maggan

ingen magsjuka här cizzi, men vi e är förkylda:( lilly är värst! tror det kommer från badet så du kan va lugn!

2011-03-26 @ 09:26:04
URL: http://bebistok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0