Maximilian har fått två tänder!!!

Javisst...när jag skulle hämta Max hos farmor och farfar så kände jag som jag gör varje dag typ och visst...en tand! Jag blev helt till mig och sa till Taina (farmor) och daniel att oxå känna. Kände en gång till och då va det ju faktiskt två vassa piggar i underkäken. Åh..va roligt! Tänk..jag va tvungen att ringa mamma och berätta oxå. Helt stolt blir jag trots att alla får tänder men gud va kul det var! =)

Annars hade det gått jätte bra när han sovit hos farmor och farfar. Somnade som en stock kvart i åtta och sov till sju då han fick mat. Det är ju jätte bra av min lilla bubbe. Sen har han vart snäll coh go hela dagen! Har ju tyckt att han vart grinig hela veckan men det berodde väl säkert på tänderna som va på väg. Ändå skönt att han inte hade så ont av att de kom. Ingen feber, diarre eller sömnrubbningar. han har ju vart som vanligt fast mycket grinigare.

Igår va vi i karlstad och festa men Daniel kom inte in så jag gick inte heller in. kruse körde och stannade oxå ute med oss. Måste ändå säga till daniels försvar att han inte va så full men han va trött oxå så han såg nog fullare ut än han var. Han får ju såna kinesögon när han dricker :P Vi käka lite donken och sen vänta vi på de andra. Det är verkligen inte min grej att åka så långt när man dricker. jag blir trött som fan när vi ska hem och så är man lite full vilket betyder illamånde...och så är det så långt hem..usch! somnade ifrån det iaf som tur var. Nästa gång får man nog slå på stort och ta en hotellnatt så man slipper åka bil hem på natten.

Kalaset igår va super mysigt. lla kom bra överens och pratade i munnen på varann. Så är det i vår släkt...vi pratat högt och mycket men jag tror inte vi skrämde taina och Jörgen som oxå va med....Jörgen är ju ganska bra på att prata själv ;)

dags för gröt här...för max såklart...vi ska ju ha pizzakväll =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0