Och det bara fortsätter...

ja..min virriga vecka måste ju bara nått sin topp igår. Vi skulle till rytmiken och sen hämta mamma och åka till IKEA. Jag och Max blir sena och kommer precis till rytmiken när det börjar. hann kolla skötväskan innan vi åkte så hade mat och blöjor med mig. När jag väl kom till rytmiken kom jag på att jag glömt min inköpslista och lite pengar så det va bara att ta vägen om hemmet innan vi hämtade mamma. Gjorde så, hämtade mamma och åkte. Kommer till Grums..GRUMS!...då kommer jag på att jag har ju fan inte med mig vagnen!!!!!!!!Det va bara att vända och åka hem efter vagnen. SUCK! Va ngt grinig på mig själv kan jag säga! Max va jätte duktig hela tiden.
Det tog 3 timmar att åka till Karlstad =(

Väl på IKEA fick vi börja med lite mat och sen SHOPPING! Blev en hel del bra-att-ha-grejer. Inga leksaker till Max...men gud va kul det ska bli när han får eget rum...då finns det ju massa roligt att köpa. Just nu vill man inte ha för mycket saker för har ingenstans att lägga dem.

Idag blir det fredagsmys med Emma och Rasmus. Vi försöker träffas varje fredag men det blir som det blir. Idag blir det nog ingen promenad för det snöar ute...fan..snööö! Men enligt vädret ska det bli fint hela helgen så då hoppas vi allt smälter bort och våren tittar fram igen.

GRATTIS KUSIN SOFIA SOM FYLLER 25 IDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0