Storkok och tupplur

Idag har vi bara varit hemma och fixat lite. Idag blev det storkok till Max som nu ska börja ordentligt med smakportioner. Idag blev det palsternack och morötter som gjordes iordning. ska göra potatis oxå men orkade inte fortsätta. Har ändå tänkt ge honom palsternacka denna veckan. Han fick sin första smakportion förut...haha...det va inte gott! Han grimaserade och spottade ut det mesta men ngt gick nog ner. Bara att fortsätta med lite varje dag tills han vant sig.
Förut kände jag att jag va riktigt trött så när Max va lite lugn och låg och lekte på golvet la jag mig för en mikropaus. Daniel gick precis upp...han fick sova länge idag för han ska jobba inatt. daniel lekte lite med Max medan jag vilade lite. Det va bara 20 minuter tills Max skulle behöva sova och jag tänkte ta promenad. Daniel ropade..Cecilia...jag bara lite till. Då svarar han att jag går ut med Max nu. ÅÅHH....GUD va skönt! Jag fick sova typ 2h och slapp promenaden idag (inget roligt väder). Så massa pluspoäng till min älskling idag!

Imorrn fyller jag 25!!! Fullt upp hela dagen men inte med födelsedagsgrejer. På förmiddan blir det promenad med maggan och Lilly..sen föräldraträff direkt på det. Efter det ska vi till Mellerud och babysim. Mamma ska följa med lixom Emmas mamma. Efter simmet ska vi ut och äta ngt gott för Emmas mamma fyller oxå år =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0