Tråkfredag

ja..ledsen men det är inget fredagsmys idag. Hade ju skit trevligt hos Emma och Rasmus och där fick jag fredagsmys...kladdkaka...MUMS!
Nu sitter jag dock i soffan och bara känner mig...hmm...ledsen..lr ja...är nog bara trött och uttråkad. Skulle vart träff med brudarna i Åmål men sen blev de förhinder(vilket jag helt förstår, jobb är viktigt!) så jag sa iaf till daniel att han fick gå till Skarius och ta några öl. Sen verkade det bli lite träff i Åmål iaf så jag löste det så att Daniel och de kunde va hemma och ta några öl...Max sover ju ändå. Sen blev kl mer och mer...Max va skit trött...så jag orkade inte åka till Åmål....alla de andra kunde inte heller så vi sätter ett nytt datum istället. Då sa Daniel att de skulle gå över till Skarius iaf...och jag visste ju inte riktigt vad jag skulle göra annars så ja...det kunde de väl göra då men sen ångrade jag mig....ngt kunde jag väl hitta på men nu kunde jag ju inte säga det...hade ju velat så himla mycket redan! Så nu sitter jag här ...ensam....Max sover. Jag känner mig bara lite nere...orkar inte ens göra ngt att äta. Vet inte vad jag ska göra...ingen lust till ngt. Borde inte känna såhär för jag har ju haft fullt upp hela dan och bara umgåtts med folk...men men...såhär känns det. Får väl gå och lägga mig tidigt kanske.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0