Vilken härlig dag..lala la la lala la

Ja..solen sken underbart hela dagen och riktigt min dag! Jag fick ett sms vid lunch att det fanns ett paket till mig på konsum! Jippie jippie jippie! Min iPhone har kommit! Hoppade in i bilen och hämtade den direkt. Abonnemangsändringen va inte klar förrän imorrn så inget surfande förrän då (blir svin dyrt annars) men har lagt in nr och kollat allmänt =) Tänkte ladda in lite musik men inte kommit så långt.
Bytte till sittdelen i vagnen! Helt plötsligt blev han stora killen..när han inte ligger i bebisdelen längre =) Men känns bra för han va nästan för lång för liggdelen nu och man kan ju fälla sittdelen helt så ligger ju ändå.

Gjort kyckling till Max idag (duktig =D) Får se vad han kommer tycka. han har även fått testa smörgåsrån..det gick hem! majskrokarna funkar oxå men han sölar ju så förbannat med de! har ju majskrok överallt sen =)

Sen när jag har lagt max och står och gör mat..javisst...värsta kocken idag. Gjorde en super god kycklinggryta typ..mums! Fick högsta betyg av daniel som precis kom hem från jobbet =D
iaf..när jag står där och slänger i kryddorna..som värsta Ramsay..kommer det besök! underbara svägerskan kommer in genom dörren och har en present till mig! jag som inte fyller år eller ngt...har redan fått present när jag fyllde år. Hon har iaf köpt en lila klocka till mig! Snäll hon e! hmm...det kanske var en pik..hon kanske tycker att jag är dålig på att hålla tiden. Nää..det är nog inte så..hon är den i släkten som är värst på det ;)


Fräck eller hur!!!

tack så hemskt mycket Emelie! Du e för go!

Kommentarer
Postat av: Emma

Duktig du e! Vad gjorde du för kycklinggryta? Blev jätte sugen på det nu ju, känns dock inte som det e läge att ställa sig med det nu...

2011-03-31 @ 00:12:25
URL: http://arrogantdogs.blogspot.com
Postat av: maggan

ska pröva smörgåsrån jag oxå för allt klet med krokarna är bara jobbigt :) blir så mycket tvätt hehe! bernice sa att små bitar med vitt bröd oxå går bra:)

2011-03-31 @ 09:34:40
URL: http://bebistok.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu ser jag ju att det står MAX på klockan!!!

2011-04-01 @ 20:17:30
Postat av: Frida

Från mig ja :)

2011-04-01 @ 20:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0