Wii

Här sitter jag i soffan...en tröttis =P Max sover sin förmiddagslur så jag passar på att blogga lite och kolla vad som hänt i facebookvärlden. Ja..jag erkänner..jag är en facebooknörd! GUILTY!

Denna helgen skulle ju vart fullspäckad med tjejkväll och kalas men allt blev ju inställd pga den jävla magsjukan (snyggt jag censurerar mig själv...haha!) Så det såg ju helt plötsligt ut att bli en ganska tråkig helg men den blev bra iaf. Igår kom Emma, Robert och Rasmus på besök och det spelades wii för fulla muggar...ja hela kvällen satt vi. Kom inte i säng förrän halv ett. Nu sitter det många och läser (inte mina mammakompisar) och tänker att men det är väl inte så sent...på en lördag dessutom..men joo! hn som vaknar halv sju så är det ganska sent. Daniel skulle till jobbet imorse så hans kl ringde fem och sen igen halv sex :P Blev snooze för honom...men då är man ju vaken där så sömnen blir lite störd. jaja...sluta klaga. Vaknar ju iaf till världens sötaste lilla kille som ligger bredvid mamma och bara myser på morgonen =) Vi ligger lätt en timme och bara myser!
Igår va det P4 för hela slanten! Satte på radion kl sju när vi vaknade och lyssnade på Ring så spelar vi. Tycker det är så mysigt...antagligen för man har hört det när man själv var liten. Igår försökte jag t.om att lösa Melodikrysset =) tror det gick riktigt bra. Mamma fick hjälpa mig pussla ihop det men vi får kolla sen hur det gick.
Åh..tebax till wii och vår spelkväll. Det spelades Mario kart...det är med ratt och grejer...hur roligt! det var jag och Emma mot varandra och sen Robert och Daniel mot varandra. Blev mest jämnt så..av nån anledning ;) Spelade även lite bowling innan de drog hemåt.

Tror jag ska spela lite själv nu =)

Åhh..när max va mindre hade han jätte svårt att sova på dan. Va tvungen att gå ut och gå med honom...gick inte att bara dra honom över tröskeln...men en grej fungerade riktigt bra. Lägga honom på skötbordet när torktumlaren va på =)



Kommentarer
Postat av: Betty

hihi..ja de somnar lätt när det är en massa ljud. Var orolig när vi kom hem om Hilda skulle kunna somna på natten när det var mörkt och helt tyst, men det går det med. Älskar ju Ring så spelar vi och Melodikrysset jag med, lyssnar varje helg till sambons stön. Han vill höra annat. Kram

2011-03-13 @ 10:00:13
URL: http://elisabethbetty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0