BMW till salu

Japp...vi försöker sälja Daniels stylade BMW. Så om nån som läser detta är intresserad eller vet ngn som kan vara intresserad så hör gärna av er ;)



http://www.blocket.se/alvsborg/BMW_Stylad_33972779.htm?ca=16&w=1

Visst e den fin pärlan=)

Idag var det Rytmik igen och alltid lika roligt. Max älskar verkligen att vara där och sjunga och se på alla barnen. Speciellt älskar han "ljudshowen" som är i mitten. Sitter och skrattar och skriker till ibland. Super söt min lille gosse. Va massa barn där idag för vi har båda grupperna samtidigt. Kul att se alla barnen..de är så söta när de kryper omkring och busar med varandra. Max ålade iväg lite han oxå.

Gud va jag är sugen på sött. har Emmas goda kladdkaka i frysen! farligt att ha sånt gott hemma. Jag ska ju hålla mig till lördagar men gud va svårt det kan vara ibland! Men får ju tänka på Beach -11 ;) Får se om jag orkar hålla mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0