Fredagsmys med mig själv

hahahaha...rubriken lät lite porrig va?!  det är inte det jag menar iaf. Sitter själv i soffan och kollar på Så ska det låta. Daniel har övergivit mig för hockey...givetvis :P han fick hämta mat till mig innan han gick..kycklingNiman idag igen:P Ja..nu går dte utför. Kommer ju gå upp massa kilon om jag håller på såhär. Käkade det i onsdags oxå när Sara och Jocke var här på besök. Trevligt att de kom...blev bestämt helt spontant samma dag. Vi beställde lite pizza och kollade hockey. Jag och Sara kollade väl inte så noga...pratade mest bebisar och graviditet =) Hon har en super fin och lagom stor mage(V23). Fick känna en spark oxå...mys mys! Försökte känna fler men ni vet hur det är...så fort man tar dit handen så slutar det och blir helt lugnt =P

Sitter här och funderar på vad mycket jag ska lägga ut på bloggen...vad privat jag vill vara. Vill kanske inte lägga ut för mycket men samtidigt är ni nog inte så många som läser och ni som läser vet nog ändå redan. Om några veckor hade jag tänkt ha rubriken: Max ska bli storebror. Vi skulle nämligen ha bebis i dec. va inte planerat utan mest slarv. Samtidigt skulle vi ju ändå ha en till. Har alltid sagt att Max ska ha ett syskon...fast hade väl tänkt lite längre fram. Men men..nu blve det så och vi ställde in oss på det. sen..i måndags kväll...precis innan jag skulle gå och lägga mig och gjorde min sista tur till toaletten så gick det åt helvete om man får säga så. Fick missfall den kvällen/natten =( Det va riktigt ledsamt för va ju ändå en bebis i mig. Det var ledsamt men nu känns det okej. det var ju tidigt (V8) och oftast är det ju fel på bebisen när det blir så. det var helt enkelt inte meningen att vi skulle ha den bebisen. Så jag har inte svårt att prata om det så varför inte ta upp det här oxå. det är ju ändå det som händer i mitt liv. Jag va såå glad att jag hade Max i det läget. Svårt att säga men tror att det hade varit mycket värre om det varit första barnet. Sen va själva missfallet inte så farligt heller. Obehagligt men inte massa smärta eller störtflod...har hört att det kan göra skit ont. Så nu blir det nog som vi tänkt iaf...närmare nästa sommar...hoppas vi!

Suttit här ett bra tag nu och funderat på om jag ska publicera detta eller inte men nu gör jag det. Sen får folk tycka vad de vill om det.
Avslutar med lite bilder
Tänk att Max varit så liten


Det är sånt man ska säga när ungarna är typ 20 men tycker redan det. har Max varit så liten =P





Kommentarer
Postat av: Emma

<3 <3 <3 Jag tycker det är starkt och bra av dig att skriva det. Många går igenom det i sin ensamhet och det tror jag bara gör det värre.

Ja tänk va liten han var. Tiden går alldeles för fort!!

Förresten, Vill du ha sällskap till Så Ska Det Låta nån gång är det bara att såga till vettu :-)

2011-05-06 @ 22:47:02
URL: http://emmizliv.blogg.se/
Postat av: sara

beklagar verkligen! :(

2011-05-08 @ 22:55:04
URL: http://saravidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0