Helt tomt i huvet

På dagarna när jag är ute och går med Max eller sitter i trädgården så har jag massa i huvet som jag vill skriva på bloggen och snyggt formulerat men nu såhär på kvällarna så orkar jag inte uppdatera eller som nu...vet inte vad jag ska skriva...

Me and I-partyt va riktigt kul. Trevlig säljare och trevliga gäster. Blev lite handlat till Max. två t-shirts, knickers, byxor oxh sweatshirt. Riktigt fina. Mjuka och goa. Tror mina gäster hade trevlig oxå!

Fredagen bjöd ju på tjejträff med Tjeligan och Mary Kay-party. Elisabeth höll i det och hade med sig goa lilla Hilda. Mysigt att få snosa liten bebis lite ;) Inte för att min kille är så stor men skillnad va det allt =) Vi hade jätte roligt och skrattade hur mycket som helst. Frida har efter fredagen fått smeknamnet "babylen hud" =D  Max somnade så bra i Emmas resesäng och sov trots allt gapskratt. Mysigt att sova över och på morgonen låg vi alla fyra i sängen...jag, emma, rasmus och max....mys!

Lördagen va det bröllopsfesten för herr och fru Davidsson. Temat va thailand så all mat va thailändsk. jag har inte alls ätit mycket thai så det va spännande. Jag är ju lite kräsen oxå så jag undrade lite hur detta skulle gå men det va riktigt gott. Det va buffe och det mesta va gott faktiskt. efterrätten va inte i min smak men tårtan gottgjorde det...Mums! De hade trubadur och efter ett tag lossnade festen och vi dansade och sjöng som tusan! va helt hes efter allt mitt skrikande. Ni som känner mig är nog inte förvånade....jag är inte den som är den;) Dansar och sjunger trots nyktert tillstånd. kan nästan säga att det va jag och Linnea (hermans flickvän) som drog igång dansandet ;)

Känns som detta inlägg blev mycket likt det förra. Åhh..vill verkligen att man ska kunna blogga från iPhonen. Får kolla om jag hittar nån mer info om det. det stod ju för ett tag sen att det va en app på gång. Hoppas den kommer snart.

Nu kom älsklingen efter sin lilla löprunda så nu ska vi mysa i soffan framför tv'n. Puss på er


Kommentarer
Postat av: Christine

Klart du kan blogga via iphone, ingen app än men antingen genom safari eller skicka sms/mms går fint.

2011-05-20 @ 00:58:41
URL: http://jagvillkannaattjaglever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0