Kladdkaka och glass

Javisst mina kära vänner...jag orkade hålla mig igår men nu är det ju nästan lördag ;) Daniel jobbar eftermiddag så då svullar jag framför tv'n...just nu till Så ska det låta. Emma...jag tog 4 bitar!!och glass till det! Känner att jag är mätt nu efter två bitar men resten går nog ner oxå ska ni se...haha!

Idag hade vi inget planerat men blev en fika med Sara och magen i Åmål. vet ni...tog en smörgås istället för ngt onyttigt....duktig jag e! Klapp på ryggen..klapp klapp
Kul att bara umgås lite..kollade en sväng på Stilmagasinet och sen fick Max gunga lite och testa rutchkana för första gången.

Imorrn blir det tippen...ska slänga all skit vi har stående här. Gud va skönt dte ska bli att få iväg det! Det ser ju förjävligt ut med massa skit stående....maskiner, staket.m.m

Annars blir det nog en lugn helg. Hoppas på fint väder så man kan vara ute massor =)

Åh..kom på att jag har jordgubbar i kylen. Jörgen köpte till oss när han va och handla idag..snäll svärfar jag har! De är faktiskt toppen! Kunde inte fått bättre svärföräldrar. jag älskar min familj och släkt. Är en riktigt familjemänniska. Älskar kalas och när alla träffas. Försöker umgår mycket med mor och farföräldrar. Min mormor umgås jag ju massor med...blir så när hon bor på gångavstånd men försöker att träffa Daniels mormor och Sven och även hans farmor och farfar så ofta det går. tror det är bra för Max att umgås med de oxå...få respekt för äldre människor.

Nä..tebax till kladdkakan..den lixom lockar på mig nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0