Meningen med livet

ja..jag vet svaret på denna frågan...den STORA frågan. Vill ni veta??....klart ni vill ;) Meningen med livet är att bilda familj och skaffa barn! Det är iaf så det är för mig. Jag har alltid velat skaffa barn. vad går livet ut på om inte att skaffa små egna individer som kommer från en själv. Uppfostra och följa ett litet liv genom sitt liv...så länge man nu får vara med. Jag vet att det finns massor av folk som absolut inte delar min uppfattning och jag respekterar de och deras val. Alla har rätt till sitt liv men detta är mitt. Känns helt underbart att min lilla familj håller på att växa fram. Har en underbar pojkvän...oftast iaf ;)...och en helt underbar och super go son. Jag älskar de mer än allt annat....oj..hormonrus...får tårar i ögonen nu när jag skriver detta...när jag tänker på dem! jag skulle göra allt för de....särskilt min son. Skulle ju offra livet för honom! Ska bli helt underbart att se honom växa upp och följa honom längs vägen. Förhoppningsvis får man göra detta. Ibland behöver man stanna upp och se hur bra man har det och verkligen uppskatta sina nära och kära. Tänk vad många där barnen eller föräldrarna inte får följas åt...där nån får lämna detta liv för ett liv i himlen. Oj...gud va djupt det blev detta inlägg. Får försöka lätta upp det lite. Här kommer en bild på min älskling först



han ålar sig fram nu och rullar runt så han tar sig ganska långt ganska fort....väldigt fort mot vad man är van vid. Innan kunde man ju vara i köket ett tag fast han låg i vardagsrummet utan att det va nån fara. Nu får man lägga honom i köket eller kolla till honom hela tiden. det är ju väldigt kul att ta blommorna( har blommor stående på golvet), bita på sladdar och pilla på digitalboxen....allt som man inte får ;)

Fredagskvällen spenderades hos Frida och Stefan med grillning och massa skratt. Satt ute till halv tio typ men då gav vi upp för det va sjuuukt kallt. Är ju faktiskt tidig vår än. Blev bortskämda på påsk. Väl inne satt vi och spelade ett par lekar..säger bara poookkkaaaaaa! hahahaha! Nu är det bara ni som va med som fattar men det gör inget;)

Lördagsmorgon drog jag, Max, Emma och Rasmus till Ed's marknad. Skönt att komma iväg tidigt...är ju ändå uppe när man har barn...då slapp vi det mesta trängseln. Blev ett par gröna Villervalla shorts till Max och lite strumpor till mig. Även årets första mjukglass slank ner...MUMS! Köpte hem supergoda gammaldags cocosbollar!
Kvällen sen bjöd på grillat hos Mackan och sen skulle det kollas hockey men jag gick hem och la bubben...och sen även mig. Tror inte klockan va nio en gång när jag somna.....skönt! va helt super trött på kvällen så tyckte det var lika bra.

Idag, söndag, har vi haft grannarna på kaffe. Charlotte och Rune som flyttat in i huset nedanför. De är i vår ålder och har en son, Vincent, som är året äldre än Max. De kommer ha super kul här på gatan sen! de ska ha en till bebis i juli så vi befolkar gatan ;)

Nu blir det pizza...Super hungrig. Min grej just nu är KycklingNiman. niman är kebabtallrik med ost, räkor och ananas...sen byter man ut kebaben mot kyckling....hur gott som helst! Älskar kyckling!

Bjuder på en bild till
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Betty

Håller med dig om meningen med livet!! :)

2011-05-02 @ 16:09:29
URL: http://elisabethbetty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0