Rubriklöst idag

Gud va underbart väder det har varit...känns som sommar! Hoppas hoppas hoppas att detta håller i sig hela sommaren! Jag och Max sitter ute massor och bara njuter. Vi har ju vårt lilla ställe i trädgården där vi trivs allra bäst. Igår träffade vi mammorna och bebisarna i lekparken i Bengtsfors. Mysigt va det. Solen sken och Max och hans kompisar myste på filten. Det va kul att se de. Nu sitter de och ålar och krper runt. Tar leksaker från varann och kryper över varann...haha! Emil och Max va mysiga och kröp över varann =) roligt att se!

Idag har Jag och Max tagit med mormor till storstan..Åmål =D Kul att komma iväg och kolla lite i affärer. Ska på bröllopsfest på lördag och behövde en tröja. Hittade en och den va faktiskt inom budget =) Va inne på Profab en sväng och hittade en bebisgunga till Max. Nu ska jag se till att daniel hänger upp den. Hoppas att det ska funka att sätta i vårt träd här utanför.

Imorrn blir det Rytmiken och sen ska farmor passa max några timmar så jag kan få städa. Sen blir de Me and I -party!!! Tycker dte ska bli jätte roligt! Lite ledsen att det inte kommer så många som jag hoppats. Många som sagt att de skulle komma men det verkar ha skitit sig idag..jaja...inget att göra. Kommer ha kul med de som kommer. Handlat lite för jag ska bjuda på smörgåsfika och sen lite kladdkaka...mums! Ska bli kul att se om man hittar några roliga kläder till Max.

Fredagen bjuder på Mary Kay-party med Tjejligan. det blir hemma hos Emma A. Ska ha med mig Max för Daniel ska jobba natt. Sen tänkte jag sova över för Emmas kille Robert skulle oxå vara borta över natten....tror jag iaf. Skönt att slippa ta upp Max när han har somnat...fast måste säga att det går bra när man gör det. han somnar ju om och är så duktig men man tycker ju synd om honom.

Iaf...lördag blir det bröllopsfest för Terese och Jonas. Ska bli roligt!

Nä..nu blev det lite tråkigt inlägg. är inte riktigt koncentrerad känne jag...kollar tv samtidigt. ha det bra mina kära läsare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0