Storhandling fixad

Gud va kallt det har vart idag. När det vart så varma och härliga dagar den senaste veckan så glömmer man bort att det faktiskt bara är början av Maj, det är vår och inte sommar. Solen tittade ju fram lite då och då så jag klagar inte. Härligt bara solen är framme.
Idag fick Max vara hos mormor och gammelmormor ett par timmar så jag kunde åka till Åmål och storhandla. Daniel grejade hemma för fullt. Han har vart super duktig och klippt gräset och slått upp mer tak.
Tittade in en sväng på jobbet och hälsade på chefen och söta Sara. Åh..hon har en super söt mage nu! Mysigt det va när man började känna sparkar och magen va lagom stor...längtar lite till det igen ;) Kommer väl så småningom..ska ju ändå ha en bebis till..nångång.

Åh..Max vaknar kl sex på morgonen..lite väl tidigt tycker jag men men. Antagligen för att det blir ljust då och vi har ju inget för fönstren. Tänkte jag skulle experimentera lite och lägga honom tidigare och se om han fortfarande vaknar kl sex lr om han då vaknar tidigare. Så istället för att han somnade närmare åtta så la jag honom sju...men sen tog dte ju ett tag innan han somna så vet inte om det kommer göra skillnad. Får testa att lägga tidigare imorrn kanske. Annars får vi testa att hänga upp ngt för fönstren så kanske han sover längre.

Idag är det En unge i minuten igen...roligt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0