Vem visste...

ja vem visste att det bodde ett bowlingproffs i mig?! hahahahahaha! Nä..proffs kanske är att ta i men ;) I lördags va jag, älsklingen, Emma och Robban till Ed och käkade och bowlade. Det va riktigt kul. Gick hela dagen och bara längtade efter att få komma iväg och bara ha trevligt. Jag hade skit kul...roligast av alla...kanske för att jag va bäst ;) Nä..men jag vann 2 av 3 serier så känner mig stolt. Daniel vann på totalen för jag gjorde en riktig crappy första serie. Känns i armen att man bowlat. Sjukt kul är iaf min sammanfattning. Får tio av tio käglor =D tanken va att Annica och Johan skulle följt med men får bli nästa gång.

Igår var det Mors dag men ingen speciell dag för mig :( Daniel är verkligen super dålig på presenter och sånt men hur svårt kan det va lixom??!!! jag blir glad för allt. Till hans försvar så jobbade han hela helgen. han hade tänkt köpa blommor i fredags men sen åkte vi till Alva som fyllde 8år och då hann han inte med det. Sen är han inte så smart så han kan be nån annan göra det eller åka in och bara köpa ett kort och choklad på konsum...jaja. Älskar honom ändå men skulle ju inte skada om han va en smula mer romantisk...suck! Såg på Herr och Fru..ett program på tv4(torsdag kl20.00). Iaf...Magnus Samuelsson...ni vet han som är sjukt stark...han va där och tävla med sin fru. vet ni vad han hade gjort? Köpt ett helt fång med rosor och på varje ros hade han satt en liten lapp där han hade skrivit en olika kärleksförklaringar...naaaaaaw! jag får ju helt enkelt inse att det aldrig kommer hända mig och jag har en karl som inte har det i sig men va fan...kunde väl få en blomma nån gång? bara helt spontant...inte för att det är alla hjärtans dag och man påmint han i typ en vecka innan =P ja..lite bitter låter jag och kanske lite. Det är ju inte så att jag sitter och tänker på detta jämt...tycker inte man ska slänga ut massa pengar i onödan när vi behöver de till annat men nån enda liten gång...jaja..jag går och hoppas. Tänk va glad och förvånad jag kommer bli om det verkligen skulle hända..hahaha!

Max morfar har vart på besök idag. han bor i götet så ses inte alls ofta. Det är inte långt till Göteborg men ändå är det...hmm...3 månader tror jag sen vi sågs sist! det är ju alldeles för dåligt...jag är ju bara hemma men dagarna bara flyger förbi. Kanske blir lite lättare att åka nu när det är sommar och så. Vi får se ;)

Till helgen kommer moster Isabell...min syster alltså...och hennes kille Tobbe. Nu ska det bli riktigt roligt att få se hur hon ser ut. Nu har hon nog en jätte gullig mage. har ju sett en bild och den va jätte fin. Åhh..längtar tills jag ska få va med om det igen. Iaf just där hon är nu...mitten lixom. Sen blir man otymplig och sen kommer ju den biten när man ska trycka ut den...aaaaaooooo! Apropå det..GRATTIS matte och Johanna till er lille Liam! Vi ska försöka hälsa på de snart om de orkar. Gosigt med bebisar! hennes förlossning hade bara tagit 3h...3h..my god..det är inget. Så vill jag ha med nästa...typ..iaf inte 19h! ska bli roligt att höra hur hennes förlossning va. Tycker det är kul att höra hur det va och så...samma med att titta på förlossningar på tv...tycker det är jätte kul!

Åh..nu ser man verkligen att Max framtänder är på väg. Det är små vita prickar fast har inte trängt igenom än. ska bli så himla kul att se hur han kommer se ut med fler tänder. det blir ju ändå ett annat utseende när de får tänder. Då kan man se hur leendet kommer se ut på ett annat sätt. jaa...han blir stor min gosse.

Nä..nu ska jag lägga mig i soffan och bara ta det lugnt en stund och sen lägga mig tidigt kanske? Daniel jobbar kväll så är hemma vid 22. Jag säger jämt att jag ska lägga mig tidigt men sen blir det inte så iaf...vill säga hej till daniel..pussa lite på han..kolla lite tv och vips är kl elva. Sen ångrar jag mig varje morgon att jag inte lagt mig tidigare....ja...hard life =P

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du e inte ensam om att ha en karl som e oromantisk! jag fick trisslotter ja, å de e väl oromantiskt om ngt haha.. men men man får hoppas dom bättrar sig till nästa år ;)

2011-05-30 @ 20:04:05
Postat av: Martin Thedeby

Trodde du visste att det var morsdag. Då är det ju barnen som ska ge sin mamma en present.

2011-05-30 @ 22:21:33
Postat av: maggan

jag håller med dig!! hur svårt kan det vara????? karlar! suck!



2011-05-31 @ 08:17:00
URL: http://bebistok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0