Hockey =P

Ja, älsklingen sitter och tittar på hockey och det är sådär kul. Ibland kan jag tycka det är roligt men denna säsongen har jag bara tyckt att det är tråkigt. Det är ju tur man har datorn när man bara har en tv. Tror att jag kanske ska ta en tidig tidig kväll idag och lägga mig snart (nu är kl 20.11). Känner att jag är väldigt trött så varför inte passa på. Visst finns det att pyssla med och städa och plocka men det kan jag faktiskt göra imorrn likaväl ;) Min son är så himla lik mig...han är ett tv-freak..haha! de säger att man inte ska låta barnen titta på tv men vi gör ju annat oxå. Han är super rolig just nu...vilket kul ålder. Visst...han lyssnar ju inte på vad jag säger men annars har han massa roligt för sig...skrattar åt olika saker...ett sånt där riktigt fejkskratt bara för att och gudars va söt han är då! Ni skulle se honom. han sitter bredvid en i soffan och bara är go ibland och ibland får han fnatt och bara springer runt i huset och pratar och låter och kör sitt fejkskratt. Åhh..han är underbarast i världen min lille kille! Idag drog jag och Max med oss mormor(max mormor) till Säffle för att inhandla ett par strumpbyxor till min klädsel på lördag. Blev även en fuskpolo till Max vilket känns riktigt behövligt. Hans jacka..och overall...är lite stora vilket gör att de blir svåra att stänga i halsen så då kan det vara skönt med en fuskpolo så halsen inte är bar.





Polokrage - 100% Akryl


Ja..det var nog det jag hade idag. Dax att göra sig klar för sängen. God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0