Lördagskväll ensam i soffan

Här sitter jag ensam i soffan efter att ha avnjutit en underbar helgmiddag bestående av kyckling, pommes och b-sås...MUMS! Daniel har natthelg och Max sover så njuter av lugnet framför tv'n även om jag hellre haft Daniel hemma. Sitter och funderar på om det kanske får bli lite glass med chokladsås idag...borde nog inte men va fan...det är ju lördag och jag är ju all alone;) Bra anledningar tycker jag=) Kommer nog bli sängen snart iaf...blir trött av att busa med max hela dagarna. Idag va vi hos gammelmormor på förmiddan och mormor kom dit oxå...då menar jag Max mormor och gammemormor. Blev ett bad där idag...vi brukar bada där en gång i veckan för vi har inget badkar hemma...lr vi brukar inte bada utan Max badar=P Han har blivit mycket bättre med middagsluren. Kan ju bero på att han bara sover en gång om dan så han är väldigt trött vid tolv när det är dax att sova. Iaf sover han typ 2 timmar med lite extra rullning av vagnen på slutet och kanske en kortis mitt i men det ser jag som bra. För ett år sen fick man va ute och gå för att han skulle sova=P Annars är han super rolig hela dagarna..typ;)Åh..det är en underbar ålder iaf och jag njuter varje dag. det är konstigt det att man kan vara så trött på de små liven men när man är iväg en dag så saknar man dem. Nä..ska inte bli långrandig här men tänkte bjuda på bilder från halloween...bättre sent än aldrig. Det var en trevlig kväll men lite av en besvikelse för vi kom inte in på HC som var tanken =( jag ville verkligen ut och dansa och så var det sjuuukt mycket folk...besviken som tusan! man ska nog inte ha för höga förväntningar på en viss kväll för då brukar man bli lite besviken. Fick iaf umgås med roligt folk och förfesten hos Mackan va skoj=D


Kvällens outfit var denna....French Maid;)


Ledsen att bilderna blir åt fel håll.....Mr jansson aka Cowboy


Emelie tog sig en tur på Turbo ;)


Hela gänget i soffan


Här är vi som vågade klä ut oss, cowboy jansson, Dr Anders, Major Emelie och så lilla jag;)

Trevlig helg på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0