Oj vilken trist dag

Ja,regnet yr mot rutan för det blåser typ storm ute:P Max sitter och plockar ut alla dvd-skivor...igen:/ de är väldigt roliga att plocka ur och stapla på olika ställen:) glad så länge han underhåller sig själv. Daniel är på övervåningen och grejar. Sätter upp gips var det som stod på schemat idag. Jag känner mig bara slö ocj trött och längtar till imorrn när det blir roadtrip till Borås och träffa min systerdotter:) idag ska Max va med mormor på eftermiddan så jag kan plugga. Jag MÅSTE verkligen ta mig i kragen och få lite gjort. Ett arbete som ska va inne nästa vecka...inte förräns lördag iaf:)

Igår hade jag en jätte mysig kväll med Meandi party. Det var inte många som kunde komma men super trevligt med de som var här:) johanna,ann-marie och charlotte kom och umgicks en sväng. Karin,säljaren är oxå väldigt trevlig. Mamma va med och sen kom emelie en liten snabbis och beställde till Max;) hoppas alla hade trevligt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hade jättetrevligt :)

2011-11-27 @ 09:46:44
URL: http://johannahannasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0