Snart kommer älskling hem

sitter i soffan och har kollat på Top Model...skönt när Daniel inte är hemma så man kan kolla på vad man vill utan massa suckar och pikar ;) han har eftermiddag idag med så han är snart hemma. Sen är det två nätter och sen ledig 10 dar =)

Idag var det Karlstad och opponering som jag tror gick super bra. Läraren verkade nöjd och jag tror även han tyckte mitt arbete var bra..Nöjd nöjd nöjd=D
Jag skulle ju handla lite på vägen hem men när vi ska äta lunch så märker jag.....fan jag har glömt plånboken hemma! det är typiskt när jag faktiskt skulle äta lunch och handla men men. Fick låna pengar till lunch iaf. Tänkte ändå imorse på saker jag skulle ha med mig...blocket, uppsatser, vattenflaska, penna, clementiner....men fan inte plånboken. kanske trodde jag att den låg i väskan men den låg i SKÖTVÄSKAN! åhh....masigt när man har olika väskor. jaja..får bli en sväng till Säffle tror jag och kolla strumpbyxor på lindex eller kappahl.

Det var säkert fler saker jag skulle ta upp och berätta men kommer inte på en enda grej till just nu så....puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0