Opponering imorrn

Imorrn är det obligatoriska turen till Karlstad som denna vecka bjuder på seminarie med opponering och ingen tele/bild utan face to face =) har aldrig opponerat så det ska bli spännande. lite jobbigt att jag precis dragit på mig en förkylning som gick direkt till mina stämband. Igår kunde man knappt höra vad jag sa men är bättre idag så säkert ännu bättre imorrn...det ordnar sig! Till helgen kör vi halloweenfest....fast tydligen va det halloween i helgen som gick men men. Vi kom på nu i helgen att vi skulle köra förfest och sen till vårat Folkets hus som kör lite fest med nån underhållare. Sen har vi ett uteställe i Åmål som kör Halloweenfest så kanske drar dit sen. Min gamla kompis Daniel som dj:ar och han är bara bäst! Är grymt sugen på att gå ut och dansa nu =) Vi har även bestämt att vi ska köra maskeradtema...fast blir säkert bara jag, emelie och anders som klär ut oss....daniel och mackan vägrar...tråkmånsar!!! Hoppas det kommer nån mer som är utklädd. Jaja...vi ska nog ha kul iaf. har beställt en French maid dräkt...ni vet sexig hushållerska....och en dammvippa till det. ja...får se om dne passar och man inte se för jäkla dum ut men det blir nog bra. Ska köpa nätstrumpbyxor oxå så looken blir komplett..haha! I mitt förra inlägg skrev jag faktiskt text till men bara bilden som kommit med :/ Skrev: natten till söndag blev jag stolt moster till lilla Thea =) Grattis till Isabell och Tobias!!! Nä..nu ska jag kolla in CSI och vänta på min älskling som kommer från jobbet om en stund. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0