plugg plugg plugg

Nu har jag inte bloggat på ett tag tänker ni men skrev ett långt inlägg i söndags innan jag skulle sova men det gick fan inte att publicera. Skrev på mobilen dessutom och det är ändå lite masigt och då blir jag grinig när dte inte publiceras. Ska min favoritapp fucka sig nu? jag får väl radera det inlägget och testa igen. Testade till och med att ta bort appen och installera igen...suck! Iaf...tentan gjordes igår och jag skrev så pennan glödde...haha! Det var 3 stora frågor där man skulle skriva allt man kunde typ. Jag hade, helt seriöst, ont i handen efteråt. jag spänner mig när jag skriver så fingrarna blir helt stela. Skulle nog behöva gå en skriva rätt-kurs eller nåt. Jag fick iaf nerklottrat 11 sidor så tycker att det ska räcka till godkänt. Det var ju faktiskt relevant information på alla sidor...inte bara klotter;) Nu är det dags att sätta fart med sista temat, delkursen i denna kursen. de sköt på tentan en vecka så nu känns det sista väldigt hoptryckt. Lyssnade på första delen av föreläsningen till detta och jag fattade ingenting! Det känns ju sådär plus att...inget elakt mot den läraren..men jag klarade inte riktigt av hans röst. jag satt och kom på mig själv med att tänka på andra saker hela tiden. jaja...det är bara att kämpa på. Det blir nog mer förståeligt när jag läst lite mer kurslitteratur. Så..alla mina kvällar kommer gå till plugg. Det var sjukt långa föreläsningar och en del att läsa och på detta ska vi göra en gruppuppgift och en studiegruppsuppgift till på tisdag. Sitter och laddar ner Skype nu för tänkte vi skulle lösa det den vägen. Skönt om man slipper åka til Karlstad mer än nödvändigt. Får hoppas att det funkar med mitt mobila bredband bara...men tror nog det. Nä..ville bara skriva ett litet inlägg men nu MÅSTE jag plugga! Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0