Plugg

Nu sitter jag på bibblan och SKA plugga!får bara göra ett litet inlägg innan jag startar. Max är hemma med pappa och busar och då är det bäst att jag sitter nån annanstans och pluggar. Det är bra för då hittar jag inte massa andra saker att göra istället;) iofs är mobilen en sån sak och det finns ju massor att göra på mobilen men NEJ efter detta inlägg blir det plugg någta timmar!
När jag skulle åka in ser jag att en lampa slocknat på bilen så tog svängen förbi Dalslands motor och de va snälla och bytte den. De är alltid hjälpsamma där. Jag passade på att fråga om mitt tjut i bilen. Emma a du vet vad jag menar. Åker man långt börjar det tjuta jävligt störande. Visste att det va ngt med bromsarna så nu ska frambromsarna bytas och flera tusen pungas ut:( har sagt det förr men säger det igen. Så jävla ap tråkigt att lägga pengar på bilen. Vi är inte direkt gjorda av pengar men men måste man så. Tisdag ska den in....och när jag åker från Dalslands motor..vad händer...lampjäveln slocknar igen!tänk om det är nåt jävla el fel!nä,positivt tänkande. De ska kolla på det oxå på tisdag. Sorry för alla svordomar by the way:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0