Ett litet inlägg

Japp. Ska försöka lägga mig någorlunda tidigt idag. Känner att jag behöver det för att orka med allt. Imorrn blir det Karlstad så upp tidigare än vanligt. Skulle va duktig igår med och lägga mig i tid men men...kl tio kom jag i säng...och det är väl ganska tidigt =P Tyvärr så masade Max och inte kunde sova ordentligt så kl ett fick han en alvedon och det gjorde susen. Sen sov han till sju. Han slutar ju fan aldrig vara snorig! Igår va det hostan som kommit tebax lite grann. Idag blev det en innedag...det är riktigt påfrestande med innedagar tycker jag. Lättare att underhålla om man går ut en sväng. Fick ett infall på eftermiddan och bjöd hit mamma och mormor på kaffe. Slängde ihop lite muffins med jordgubbe i. haha...slängde ihop...visst låter det kitchigt =)

Åh..igår va en riktig Tradera-dag för mig. Satt och budade på vantar och mössor och slutade med 2 mössor, en riktig vinetrmössa med päls och en mer höstmössa med fleece( Hoppas de sitter bra bara) och 2 vantar. Ett par vintervantar och ett par mer höstvantar. Båda va regntäta och så. Hmm..kanske kan lägga in bilder på mina fynd...

                    

Sådär...små bilder men ni ser väl. Nöjd som tusan e jag. Tror allt som allt jag la 270kr. Det är mindre än pälsmössan är värd. ja..det är bra med Tradera när man har liten budget =)
Nä..sängen nu
puss puss

Kommentarer
Postat av: lina

Hej :) jätte stor . Dom växer så fort och nu händer det verkligen mycket ! Det är så roligt :) ha de bra så kanske vi ses snart :)

2011-09-27 @ 08:05:58
URL: http://linadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0