Inlämning fixad=)

Ja..igår kväll lämnade jag in min första uppsats (via nätet för er som tänkte att det var ju söndag igår). Eller jag vet inte om det kallas uppsats? Emma...var det en uppsats? Det var iaf en examinationsupgift med inledning, teori och avslutning. Får tacka Emma a som hjälpt mig att kolla igenom och lära mig vissa regler gällande uppsats och uppställning! Känner mig nöjd som tusan. Nu är jag verkligen igång med mina studier..hehe!

Max är fortfarande snorig och har slemhosta. Sov ngt bättre inatt..thank god! De två nätterna innan vaknade vi varje timme ung. han vaknade inte till varje gång men gnydde och masade så en annan vaknar ju iaf. Idag blir en innedag tror jag så han kan krya på sig. Är ju ändå pissväder ute.

Igår hämtade vi mamma på Överby. hon har varit hos Isabell en vecka så vi möttes allihopa i Trollhättan som är ung mitt emellan. Blev lite lunch och sen strosa lite affärer med Isabell och Tobbe som skulle kolla lite. Jag köpte ett par tights för mitt enda par som passar har fått små hål i sig. har inga pengar att shoppa för men tights är ett MÅSTE!

Allt för nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0